Sunday, September 26, 2010

Aku Ni Ok la Jugak...

Aha...lamanya aku tak meng-hup date blog nih. Malas. aku kan mana ada perkataan rajin dalam hidup.

Dah ada kat Adelaide pun, kurang asam ajer rasa kalau duluk jauh dari mama ngan papa nih. Aku kuat makan, balik sini kena masak. Tak suka masak. sekurang2 nya aku tak plastik dan kata aku reti masak. Maggie boleh ajer.

Masa mula-mula aku datang sini, nak kiamat rasa dunia sebab orang aussie ni gila semacam cakap dia, tah...macam rasa ada besi dalam mulut jer bila dengar slang dia...hehe.  Mama kata aku ni suka komplain. Aku cakap, bukan soal komplain tapi tak paham....aishhhh.

Adelaide ni ok lah, mahal gak sini. Tapi kekadang aku rasa tak ada apa pun sini. Nak cari boyfriend pun susah.... haha. ok..ok it's a joke. Issh korang nih. Bagi reti sama ...paham tak ni?

Tak boleh tulis banyak2, aku ni student bangang, jadi tulis banyak2 nanti pening...

Eeeh aku nak tanya korang....ngapa eek korang suka na kat aku? (ayat perasan tah apa-apa) haha

6 comments:

  1. salam dear..

    blog yang santai tp apsal pakai theme yg adifstory penah pakai..buat la yg lain..ish..

    ReplyDelete
  2. kenapa saya suka awak..? hurm..

    seriously, selalunya orang akan tertarik dengan kisah hidup anak campuran. i mean dalam golongan melayu yang rata-ratanya merupakan majoriti kawan dalam fb qamar tu, qam akan dipandang sebagai lain daripada lain. your life attract us.

    biasalah, sebut tentang anak campuran, mereka pasti nak tahu apa prinsip yang qam pegang dalam hidup. apa yang kamu makan seharian. bagaimana dengan kehidupan qam. apa adat budaya yang qam pegang kukuh. siapa yang lebih menarik hati qam untuk dijadikan pasangan. and bla bla bla.

    but i have my own reason kenapa saya nak berkawan dengan qam. for me, you're smart, indie, and got sense of humor too! tapi sama ada qam mahu accept it or not, saya sebenarnya memang teringin ada kawan yang berdarah kacukan yang merantau sana sini. kisah hidup orang macam ni buat saya terinspirasi untuk saya realisasikan impian saya yang SATU. apa impian tu, laterlah i tell u. haha.

    ReplyDelete
  3. same2..sep2....tak suka masak...tp akan cube untuk masak...=P

    ReplyDelete
  4. siapa kata qamar tak ok. oklah jugak... hehe..

    mcmn agaknya kalau kita jumpa yea... kecoh kak ida rasa.. hehe..

    love u....

    ReplyDelete
  5. aik .. megi je?? sana takde kedai mamak ke??


    ZooL

    ReplyDelete